14 April, 2015

Announcement Review

Assalamualaikum

Sebenarnya aku balik cuti mid term 2 minggu ni dah plan siap siap nak buat review dekat blog sebab dah lama aku delay takut nanti rasa tak amanah pulak kan namun apakan daya tertinggal wire usb mini dslr aku kat kolej so takleh nak transfer gambar padahal dah excited ambil gambar bagai.huh frust nonggeng aku tapi insyaAllah lepas ni akan ada beberapa review yang akan menyusul.harap bersabar ye..hehe.Sekarang ni aku dah jarang update sebabnya kalau boleh setiap kali update aku nak update entry yang berkualiti je.heh.yang boleh meninggalkan kesan di hati pembaca tapi mostly akan ada lebih banyak review la kot instead of bercerita tentang life aku sebab aku kan tak berapa nak ada life *perasan bakal scientist sangat* hahaha takdelah gurau je serious aku tak seperti kebanyakan orang yang boleh cerita minggu ni keluar jejalan tengok wayang dengan kawan , minggu depan ada aktiviti rock climbing dengan geng ex sekolah minggu lagi satu pergi kenduri kahwin kawan sebab aku adalah aku yang ditakdirkan hidup dengan cara sebegini because for me it is not necessary to broadcast every high and low of your live to convince the people that you have life.Just live instead!


Gambar hiasan raya 2014

Thanks for reading
xoxo
Post a Comment