04 October, 2016

Promosi ephyra premium dan ephyra trial bulan October dan November

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

Assalamualaikum

Dua tahun lepas aku ada tulis produk review supplement ephyra. Aku explain secara detail dari A-Z kebaikan ephyra collagen drink berdasarkan pengalaman aku sendiri yang pernah guna produk ni.Sesiapa yang terlepas baca post boleh klik disini.To be honest, aku dah pernah cuba pelbagai jenis supplement, tapi dalam banyak-banyak supplement ephyra lah yang paling aku suka sebab tu aku buat keputusan untuk jadi pengedar sah ephyra bermula tahun 2014. Ramai sangat orang whatsapp aku tanya ada jual lagi tak ephyra, sorry dear customer sebab last year aku memang busy dengan fyp, so aku stop kejap untuk focus kepada pelajaran tapi sekarang aku dah habis study.hihi Jadi berita gembira untuk semua, sekarang aku dah start ambil order semula, and aku akan senaraikan sebab kenapa uolls kena beli ephyra dari yasmin yusuf ni cepat-cepat sebelum terlambat.

  • Direct consultation dari segi keperluan dan cara pemakanan yang betul
  • Harga yang ditawarkan lebih murah dengan promosi berbeza setiap bulan
  • Informasi yang lengkap; Segala kebaikan korang boleh baca dalam blog ni

Promo SPECIAL ephyra bulan October-November 2016 sahaja!!


Memandangkan ephyra collagen drink ni adalah produk best seller daripada ephyra jadi special untuk bulan October-November aku nak bagi harga promo ephyra premium. Masa awal-awal dulu confius jugak lah nak try trial set atau ephyra premium. Lepas berkira dalam hati aku beli je ephyra premium sebab dalam ni ada 30 sachets jadi tahan lebih lama manakala ephyra trial set cuma ada 10 sachets. Aku suggest korang try ephyra premium terus sebab sangat jimat and korang boleh tengok effect dia drastically dimana kulit akan jadi lebih cerah,glowing dan bertenaga. Itu yang aku boleh simpulkan tentang kebaikan minuman supplement ephyra ni.

Tapi untuk yang nak bajet macam student rasa macam tak mampu nak beli ephyra premium, jangan risau untuk ephyra trial set ada jugak harga promo. Tak nak lah bias kan.hihi, At least boleh try berjinak-jinak dulu dengan produk ephyra ni.Tengok dulu effect dia macam mana. Kalau rasa sesuai dengan kulit nanti boleh repeat order.hihi

Kebaikan ephyra



Harga asal ephyra premium adalah RM197 tapi untuk promo bulan October-November hanya
RM175 sahaja !! (including postage) + shaker free dari ephyra
korang dah boleh jimat RM22 tau so memang rugilah kalau tak beli.

manakala harga ephyra trial set harganya RM68 tapi untuk promo cuma RM63 

diingatkan sekali lagi, promosi ni cuma valid untuk bulan October je tau dan akan kembali kepada harga biasa pada bulan Disember. Kalau nak tahu promo-promo hebat yang lain beri please stay tuned sebab aku akan update setiap bulan untuk produk ephyra yang lain juga.



Contact Me through whatsapp

Untuk order sila whatsapp ke nombor yang diberi dan sila nyatakan butiran anda seperti berikut:

Nama
Alamat lengkap
No. telefon 
Detail order



Post a Comment